BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Schade bankstel

Bijdrage door gebruiker
21-06-2017
7 reacties
April 2017 hebben wij een nieuwe bank gekocht, een normale Nederlandse zaak in Gouda.
Binnen een week had ik al weer contact met het bedrijf omdat 2 kussen minder gevuld leken dan de rest, 3 weken geleden zijn hier twee mensen voor geweest om de kussens opnieuw te vullen.
De 2 medewerkers hadden de verkeerde maat kussen bijzich, maar in de periode van april en mei hadden wij nog meer kleine schoonheidsfoutjes ontdekt aan de bank welke inderdaad bevestigd werd door de 2 medewerkers.
Geen probleem volgens hun gingen e.e.a. terugkoppelen en er ging een nieuwe afspraak met mij maken om inmiddels de 5 kussens te vervangen en 1 leuning compleet te vervangen.
De bank voelt bij mij al als een soort miskoop maar dat terzijde.
Deze week is er contact met mij opgenomen althans getracht om op te nemen, de mensen die contact met mij zoeken is een Pools bedrijf, uit Polen welke geen Nederlands kunnen/willen spreken alles gaat via de Engels talige taal.
Opzich ook niet het ergste maar gewoon irritant, ik koop een bank bij een Nederlandse zaak die de fabriek heeft geinformeerd over de bank alleen staat de fabriek in Polen en die komen dus de bank herstellen.
Ik ben het hier absoluut niet mee eens en tot op heden wil ik nog geen medewerking verlenen.

Wat zijn mijn rechten in deze, of bestaan hier geen rechten in?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.