Ik heb twee overtrekken besteld op de site van Beter Bed. Toen ik de bevestiging kreeg bleken ze niet wit maar grijs (toch echt witte besteld, onze zoon zat er bij). Gelijk gebeld naar de klantenservice, deze gaf aan dat zij dit niet meer konden wijzigen omdat het bij een andere leverancier vandaan kwam. Mevrouw gaf aan dat ik het pakket bij de deur moest weigeren voor een snelle retour afhandeling en opnieuw moest bestellen. Hier kwam ik er achter dat wanneer je eerst de kleur aangaf en dan de maat dat de kleur versprong. Dit zag je niet in het winkelmandje. Na een poos niets gehoord te hebben, toch maar even een mail gestuurd. Ik kreeg het antwoord dat het nog niet retour was. Nog maar even wachten. Na een week toch maar even gebeld, en ja hoor nog niet retour. Na een paar keer mailen en wachten op beloofde berichtjes en telefoontjes, die niet kwamen, toch maar even een mail naar GLS gestuurd. Deze gaf binnen vrij korte tijd aan dat het pakket al lang weer bij de leverancier lag. Mochten ze dit niet geloven, dan mocht ik hun mailadres doorgeven en gingen zij het met hun oplossen. Dus de leverancier bellen en na aandringen waren ze heel toevallig net bezig met mijn retour. Beter Bed zou hier een dag later bericht van krijgen. Na een week toch maar weer gebeld en kreeg weer te horen dat er nog geen retour was. Kreeg hier nu toch wel De kriebels van. Had zelfs van de leverancier een ordernummer gekregen van de retour. Beter Bed had weer geen enkele mogelijkheid om mij antwoord te geven en beloofden mij weer het uit te zoeken en mij terug te bellen. Heb hier geen vertrouwen meer in en zal vast kunnen fluiten naar mijn geld. De recensie bij Beter Bed is een 9,7 deze wordt gekocht doordat je De dag na je bestelling een mail krijgt met daarin het verzoek een recensie te plaatsen en zo je aankoop bedrag terug te verdienen. Je hebt dus nog geen ervaring met ze (doe dit daarom namelijk om die reden ook nooit, krijg je een scheef beeld van). Wanneer je op het web zoekt, zijn er heel veel klachten over Beter Bed. Ben wel benieuwd of er meer mensen zijn die zo lang moeten wachten op hun geld en niet meer weten hoe nu verder. Tip; schakel je rechtsbijstandsverzekering in of ga naar een advocaat die volgens no cure no pay werkt. Anders ben ik bang dat je bij Beter Bed kunt fluiten naar je geld en service.