13-11-2016
Beste heer/mevrouw ,
Ik snap uw teleurstelling, Ik kan helaas niet nakijken voor u waar het fout is gegaan in de mailing. Ik kan u wel aanraden om opnieuw een reservering te plaatsen (eventueel met een ander e-mailadres) en tijdig te handelen op het moment dat dit product online komt. U kunt ook altijd navragen bij het dichtstbijzijnde filiaal of zij een reservering willen plaatsen, op deze manier spreidt u uw kansen. Succes!
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Team KlantenserviceBart Smit
Ik gebeld naar de klantenservice omdat ik die online reservering nu niet meer vertrouw. Ik kan hier helaas niks aan doen. Er is teveel vraag naar dit product.
Prima begrijp ik. Zie ik op marktplaats.nl mensen die er 2 hebben kunnen kopen die ze dan weer verkopen..... Oke hier kan ik ook nog inkomen. Niet dat ik het eerlijk vind maar goed. Ik 3 dagen erna naar de winkel hier in de buurt... Mogen ze geen reserveringen aannemen hiervoor omdat er teveel vraag naar is.
Mogen ze zomaar niets laten weten als je zo'n reservering op internet doet?