BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Remono.nl

Bijdrage door gebruiker
21-02-2021
6 reacties
Afbeelding bij deze post - Remono.nl
Ik heb onlangs artikelen besteld bij remono.nl, na enige tijd 3 van de 4 artikelen ontvangen. Volgens de mail had in 1 pakket 3 artikelen moeten zitten, maar bij ontvangst maar zaten er maar 2 in. En een tijdje later kwam dan het laatste artikel. Nu ben ik niet tevreden over wat ik gekregen heb en zou het graag retour zenden, dus een mail gestuurd naar Remono. Ik kreeg eerst netjes een mail terug, ze zouden het uitzoeken en ik moest even foto's sturen van hoe het eerste pakketje was ontvangen.
Na een mail terug gestuurd te hebben kreeg ik geen reactie meer, ook na meerdere mails geen reactie meer. Ik zou graag mijn geld terug krijgen en de ontvangen artikelen retour zenden maar hoe moet je zoiets regelen wanneer de tegenpartij niet meer reageert.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.