BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Prominent

Bijdrage door gebruiker
23-01-2024
110 keer bekeken
8 reacties
Prominent heeft een electrische stoel geleverd naar aanleiding van een order. (adviseur is aan huis geweest)
De order is echter nooit op papier verstrekt maar wel door de aanvrager,mijn ouder ondertekend en pas op verzoek na levering en verzoek aan prominent naar mijn ouder gezonden.
Nu hebben ze een stoel en en bank (stuk) geleverd gekregen. Maar die stoel kan mijn ouder niet mee overweg.
Had ik de order gezien dan had ik deze gestorneerd.

volgens de site van prominent kan ik de order retourneren binnen 14 dagen zonder extra kosten, lees ik dat goed, ook al is de stoel volgens hun op maat gemaakt ?

https://www.prominent.nu/klantenservice/retourneren


Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.