BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Prijzenoorlog: Zinvol of zinloos?

Bijdrage door gebruiker
04-01-2004
Reageer

Bijna niemand is de prijzenoorlog van de maanden november en december ontgaan. Waarvan Nederlands grootste Albert Heijn toch de aanval inzette. Nu is Albert Heijn weer met een nieuwe prijzenoorlog begonnen stond er afgelopen dagen in de krant. Maar is het niet zo dat Albert Heijn ieder jaar de hamsterweken heeft? Net als C&A de vlaggetjesweken kent, en de V&D het prijzencircus. Ook ik profiteer graag van dergelijke acties. Maar is het wel terecht om deze, na mijn weten jaarlijkse terug komende actieweken, onder de noemer prijzenoorlog te plaatsen? Of gaat men er gewoon van uit dat er volgend jaar toch bijna niemand is die weet dat die hamsterweken er dit jaar en voorgaande jaren ook al waren? MVG

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.