Op dit moment gaan veel supermarkten over van B-merk naar het zogenaamde Oké merk.
Aangezien je niet kunt kijken welke producten overgaan van B-merk naar Oké is het moeilijk na te gaan of de prijzen goedkoper zijn geworden.
Ik krijg zelf de indruk dat de prijzen duurder zijn geworden.
Dit viel mij op toen ik kaas kocht.
Toen dat dit nog geen Oké was zat de kiloprijs onder de 5 Euro en dat durf ik met zekerheid te zeggen want ik koos altijd tussen jong en jong belegen aan de hand van welke op dat moment de goedkoopste was per kilo.
Nu is het Oké geworden en geen van beiden zit onder de 5 Euro per kilo.
Volgens mij is de appelmoes duurder als voorheen net zoals de houdbare melken.