BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Postnl heeft deze week mij 2x een rotstreek geleverd, wie corrigeerd hun?

Bijdrage door gebruiker
11-01-2020
12 reacties
De eerste keer heb ik de leveringstijd aan gepast naar de avond en daar ook voor betaald en dan komen ze toch middags.
Heb nl 2x in coma gelegen en moet middags even bij tanken (slaapje) en wacht al een week langer op mijn pakket maar was niet thuis hebben ze het nota bene weer mee genomen ipv bij de buren.
Al bij Postkantoor geweest maar daar wordt zoiets pas laat gebracht is mij daar verteld, wie o wie roept Postnl tot de orde want wat ze nu doen kan niet
en daar moet ik nota bene ook nog voor betalen. What do you want to do ? New mailCopy
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.