BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

PostNL beantwoord geen klachten

Bijdrage door gebruiker
02-02-2019
9 reacties
We bestellen vaker iets via Internet. Post NL verzorgd de levering ervan.
We hebben 2 keer geen pakket ontvangen, wat volgens de leverancier wel bezorgd zoe moeten zijn.
Geen pakketje - Geld Foetsie!!!!
Bij toeval de laatste levering gevonden. Het was gewoon voor onze deur gezet.
Deze klacht 3 keer bij Post NL ( via hun site) gemeld. Zou binnen 5 uur reactie krijgen. Na 2 weken nog steeds geen reactie.
Waardeloos!!!!!!
Wanneer krijgen we een goed alternatief op Post NL in nederland. Dan ben ik de 1e die nooit iets meer via Post NL wil krijgen!!!!
Zijn er meer mensen met zo'n geweldige ervaring?
Groetjes Norbert K
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.