Hallo. Een paar weken geleden heb ik in amerika een pakketje besteld. Omdat ik vorige week het idee had dat het allemaal wat lang duurde ben ik gaan kijken of ik het pakje kon traceren. Toen bleek dat de bezorger al twee keer bij mij aan de deur zou zijn geweest. Kan, maar beide keren heeft hij geen bericht achtergelaten en dat vond ik al vreemd. Volgens post.nl zou het pakketje inmiddels bij een post agentschap bij de lokale supermarkt moeten liggen. Daar ben ik naar toegeweest maar ook daar is het pakketje niet aanwezig. Niemand weet nu meer waar mijn pakketje is, en elke poging om van postnl een antwoord te krijgen leidt tot niets. Wie ik ook bel of wie ik ook mail, altijd eindigd het gesprek met : sorry, maar wij kunnen het verder ook niet helpen.......Grrrr, is dit normaal of gaat hier struktureel iets fout. Mijn vrouw heeft de deze case op facebook gezet, en er komen heel veel reacties van mensen die exact het zelfde hebben meegemaakt. Mijn vraag is nu : Als met Track & Trace aan te tonen is dat een pakketje bij postnl is (geweest) en het pakketje raakt daarna kwijt, kan postnl dan zomaar zijn schouders opterkken en zeggen, tja wij weten het ook niet, sorry, helaas pindakaas???