Graag een vraag over het volgende: De Ah bezorgdienst bezorgd mijn boodschappen en zijn nemen ook altijd de retouren van de vorige keer mee. Het komt best regelmatig voor dat de chauffeur geen retouren meeneemt omdat de apparatuur het niet doet, of om een andere reden. Dat betekent dat de retouren tot de volgende keer blijven liggen bij mij. Maar, Ah brengt een deel van de boodschappen in een plastic zak, welke 35ct kost en welke ik terug krijg, wanneer ik de retouren meegeef. Alleen, wanneer de apparatuur kapot is en ik de retouren bewaar voor de week erna, dan neemt de bezorger de retouren wel mee, maar wordt er maar éénmaal 35ct verrekend omdat de bezorger aangeeft, maar één plastic tasje te kunnen verrekenen. Hierdoor schiet ik er al meerdere malen 35ct bij in en dat vnd ik niet oke. het lijkt wel een verkapt verdienmodel van AH. Graag hoor ik wat ik hiermee moet.
Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.