BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Pakket verkeerd geretourneerd

Bijdrage door gebruiker
21-07-2020
243 keer bekeken
6 reacties
Goedemiddag, Ik zou graag advies willen over het volgende: enige tijd geleden heeft mijn man verschillende pakketten weg gebracht bij een Postnl punt in de buurt om te retouren. De mevrouw van het Postnl punt heeft echter de pakketten door elkaar gehaald en heeft een bol.com(eigenlijk een partner van bol.com) barcode gescand bij een pakket voor winkelketen Ter Stal. Op het pakket van Ter Stal stond overigens al een adres. Toen mijn man thuis kwam met het pakket van Bol.com (die ook op de post moest) en ik zag dat ik een email had ontvangen met dat de verzending retour is heb ik direct gebeld naar het Postnl loket. Mevrouw gaf aan dat ik het beste kon wachten, want het pakket zou als het goed is wel weer retour komen. Toch heb ik direct Bol.com gebeld en om advies gevraagd. De situatie uitgelegd dat er naar hun een pakket onderweg is die niet voor hun is. Ook zij gaven mij het advies om te wachten. Dit heb ik even gedaan, maar na een paar dagen dacht ik ga toch weer even bellen. Zij gaven aan dat zij nog niks ontvangen hebben en ook hun partner helaas niet. Zelf heb ik ook hun partner benaderd en op de hoogte gesteld. Zij waren heel begripvol en zouden het in de gaten houden. Na een paar dagen weer contact gezocht, maar nog steeds geen pakket.. advies: afwachten. In de tussentijd heb ik contact gehad met Postnl. Zij gaven aan dat Bol.com een onderzoek zou kunnen starten, maar Bol.com gaf aan dat zij geen onderzoek konden starten naar een retourpakket. Advies: afwachten. Na weken(inmiddels zijn wij nu een paar maanden verder) steeds contact gezocht te hebben met alle betrokken partijen geen oplossing. Postnl heeft aangegeven dat het pakket is afgegeven bij de partner van Bol.com echter na een onderzoek vanuit hun bleek dat die toch niet daar is.. het pakket is kwijt! Niemand weet waar het pakket is. Tijdens mijn laatste contactmoment gaf Bol.com aan een onderzoek te willen starten… De klantenservicemedewerker vroeg wanneer het pakket is verstuurd en zei hierna: “O, dat is jammer.. het is nu te laat om een onderzoek te starten, want de aantal weken zijn voorbij dus dat is niet meer mogelijk”. Ik heb een bewijs dat ik het heb afgegeven, maar iedereen wijst naar elkaar en iedereen zegt: “Wij kunnen er niks aan doen”. Ook Ter Stal geeft aan dat zij niks voor mij kunnen betekenen, omdat zij het pakket niet hebben ontvangen. Ik heb werkelijk geen idee of er iets is wat ik nu nog kan doen. Het gaat namelijk om een pakket met de waarde van bijna 300 euro. Heeft iemand enig idee of er nog iets is wat ik kan doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.