BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Opgrlicht door Hunkemoller niemand te berijken via mail of tel

Bijdrage door gebruiker
26-12-2021
7 reacties
ik heb 9 artiekelen besteld bij Hunkemoller en na 3 dagen kwam mijn paketje binnnen er miste 2 artiekelen op mijn fuctuur staat ook dat ik ze heb betaald en op mijn afleverbon staan de 2 artiekelen niet.
ik heb meerdere mails gestuurd en geen reaktie.
live chat berichten gestuurd geen reaktie.
naar de winkel gegaan in zoetermeer daar zeggen ze dat je het moet regelen via internet.
klantensevice gebeld na 40 min wachten verbreken ze de verbinding meerdere malen geprobeerd.
heeft u mischien een oplossing

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.