Ik ben op 12 oktober jl een overeenkomst aangegaan om mijn keuken en badkamer voor een all in prijs te laten plaatsen. Oude keuken en badkamer vervangen voor een vaste prijs. De problemen begonnen al bij het inmeten. Drie vrije dagen moeten opnemen voor het inmeten. Op het laatst kwam ook het timmerbedrijf nog even langs. Het slopen en plaatsen was geen probleem maar ik moet wel rekeninghouder dat er na de plaatsing waarschijnlijk nog meerwerk in rekening gebracht kan worden (all in prijs?). De afspraak was dat na het inmeten Frank van Wissen van Brugman Capelle aan den IJssel mij zou uitnodigen om de offerte nog even na te lopen met de inmeting. Maar ik hoorde maar niks. Zelf maar even gebeld met Brugman Capelle aan den IJssel. Frank van Wissen? Nee die werkt hier niet meer. Maar ik zal er voor zorgen dat een collega voor zaterdag een afspraak met u maakt. Tot op heden nog steeds niets vernomen. Tien jaar hard gespaard voor een keuken en badkamer van 32.000. Als ik zo met mijn klanten zou omgaan dan is mijn baas zo failliet.
Ik denk er over om mijn overeenkomst maar te ontbinden en mijn aanbetaling maar te laten lopen. Hiermee voorkom ik waarschijnlijk meer ellende. Zijn er mensen die deze negatieve ervaringen met Brugman Capelle aan den IJssel kunnen delen?
Wie kan je nog vertrouwen na deze week. Ronald Trump, zwarte pieten conflict, Brugman keukens Capelle aan den IJssel.
Chris de Jong, Rotterdam