Hallo,
ik had kleding besteld bij de winkel ZARA, had voor de optie achter af betalen gekozen. Nu vond ik de kleding niet leuk of ik paste het niet, totaal had ik 4 dingen besteld en dus ook 4 dingen retour gestuurd.Op hun website moet je voor alle artikelen aangeven of je het wel of niet retour doet, ook dit heb ik gedaan. Alles staat netjes als retour aangevraagd.
Je zou dus denken dat je niks hoeft te betalen want alles van de bestelling is retour.
nu kreeg ik van ZARA toch een factuur, ik heb volgens hun een broek gehouden en of ik dus de rekening van 39,99 wil betalen. Heb hier over gemaild met ZARA en volgens hun hebben ze het correct gedaan en kunnen ze niks meer voor me doen. Excuses voor het ongemak, wat heb ik daar aan? er word nu niet meer gereageerd, als ik een mail stuur krijg ik alleen het antwoord bedankt en dat ze later reageren. Nog steeds niet gebeurd.
nu heeft Klarna de betaling stop kunnen zetten, maar het is aan ZARA om de factuur te verwijderen.
Hoe bewijs je in zo situatie dat je alles retour heb gestuurd? Ik ga natuurlijk niet betalen voor een broek die ik niet heb.
mvg