BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ontbinden verkoopovereenkomst kast

Bijdrage door gebruiker
13-03-2019
11 reacties
Wij hebben een kast gekocht bij een meubelzaak . Vorige week is de kast geleverd. Beschadigd en met een kromme deur.We hebben hier direct melding van gemaakt, maar de klantenservice en klachtenafhandeling is zo verschikkelijk onverschillig en niet vriendelijk dat ze van mij die hele kast mogen ophalen en houden. We worden ronduit onbeschoft te woord gestaan. Het is een prachtige kast, maar ik ben er nu al zo klaar mee dat ik eigenlijk mijn geld niet wel besteden aan deze onderneming. Wat denken ze wel niet?! Ze komen pas over 6 weken kijken en sturen dan een reparateur.... maar die kan natuurlijk met zijn hamer en poetsdoek geen kromme kastdeur recht maken is zo mijn eigen inschatting....

Ik weet dat er een herroepingsrecht is en dat ik kan eisen dat zij de kast ophalen en de verkoopovereenkomst nietig kan laten verklaren? Ik kan dan mijn geld terugeisen? Ik heb er ooit iets van gehoord en gelezen, maar weet niet hoe het precies zit. Wie weet raad of heeft ook ooit zoiets gehad?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.