Mijn vrouw heeft op faceboek een advertententie aangeklikt van FatBurnerUltra.com. Vervolgens heeft zij haar gegevens ingevuld en is naar de volgende site gegaan. Daar kreeg zij de melding gefeliciteerd er is er nog 1 over. Vervolgens kreeg zij de prijs te zien. Zij heeft de site direct weggeklikt op het kruisje rechts boven en niets bevestigd. Tôt haar verbazing kreeg zij de pillen toegestuurd. De zending is niet geopend enligt bij mij thuis. Ik heb een mail gestuurd met de mededeling dat wij niets hebben besteld en dat de zending kon worden opgehaal of een antwoordenvelop kon worden toegestuurd. Inmiddels herb ik een in gebrekestelling ontvangen Billink B.V. over een vordering van @ 104,95 met de medeling dat indien niet binnen 5 dagen betaald wordt de vordering in handen wordt gesteld van het Centraal invorderings Bureau te Rotterdam en dat mijn gegevens worden geregistreerd., Het gaat om factuurnummer 1FBU2017051312060452 datum 15-05-2017 en ingebrekestelling datum 26-06-2017. Mijn vraag: heb ik goed gehandeld? Ik ben boos omdat de suggestie is gewekt dat je wat gewonnen hebt en omdat je niet de kans hebt gehad om de aankoop van het product te bevestigen.Ik ben bereid om het gevecht aan te gaan.
Met vriendelijke groet
Hans Rijpkema
[edit-redactie]