onlangs kocht ik op internet een katoenen vest (althans dat was de beschrijving) op internet bij vanheerlenmode.nl (Oldenzaal) het duurde weken voordat er iets kwam dus mijn argwaan groeide al. Een paar dagen voor bezorgen kreeg ik een mail dat ik contact moest zoeken met de bezorger. Toen heb ik nog op en neer gemaild met het bedrijf. Toen het pakket binnenkwam zag ik meteen dat het Chinese rommel was en helemaal geen katoenen vest. Ik heb opnieuw gemaild en gevraagd naar de retour procedure maar daar heb ik geen reactie op gekregen en dat zal ook wel nooit meer komen want als je website opent wordt die zogenaamd momenteel vernieuwd. Een telefoonnummer is nergens te vinden. Op de webshopsite staat onderin: mogelijk gemaakt door shopify. Als ik naar die website ga ziet dat er ook al niet koosjer uit. Hebben jullie al meer klachten over gehad?
Meer over:
, , , ,