Ik ben als zoveel anderen een gedupeerde van de aankoop van een non-stop mediaplayer
Heb 29-3-2017 een besteld en betaald via ideal
Niemand heeft er 1 gekregen en Sisow die de betalingen afhandeld ,geeft ook maar aan een tussenpartij te zijn
Hoe kan dit nu opgelost worden?
Ga ik/wij ons geld nog terug krijgen?
Een gedupeerde