BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Niet op maat gemaakte bruidsjurk geannuleerd.

Bijdrage door gebruiker
28-04-2021
15 reacties
Begin 2020 bruidsjurk uitgezocht en aanbetaald. Vanwege Corona ging de bruiloft in 2020 niet door. Nu is de bruiloft ivm beëindiging van de relatie helemaal gecanceld. Ondanks dat er niets aan de jurk is veranderd moet ik toch de hele prijs betalen omdat hij uit Spanje moest komen. Ze hebben aangeboden de jurk te proberen te verkopen. Dat ik de aanbetaling. (500 euro) niet terug krijg, snap ik, maar ik weet niet of ik verplicht ben het resterende bedrag te betalen.
Wie kent mijn recht?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.