BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Niet leveren door Coolblue en ook niet terugstorten

Bijdrage door gebruiker
01-08-2018
8 reacties
Pakketje zou dezelfde dag tegen extra vergoeding worden gebracht tussen 18.00 en 22.00u. Gewacht tot 23.00u maar helemaal niks, ook gen mail of telefoon van Coolblue. Ook de volgende ochtend bleef het stil. Zelf gebeld en ze waren net als de chauffeur de weg kwijt volgens mij. Vaag verhaal over de situatie dus ik meteen alles annuleren en geld komt retour.....dacht ik. De bezorger die niet heeft bezorgd ging weer de fout in door het pakket niet terug te geven aan Coolblue. Het was inmiddels duidelijk dat er een foute planning was gemaakt dus pakje nooit bij mij aangekomen. Pakje zoek door de vervoerder buiten mij om maar nu krijg ik mijn geld niet terug. Ik moet weer wachten. Klant staat na de eerste blunder blijkbaar nog lager in prioriteit, ze doen totaal geen moeite om hun fout op te lossen. Ik kan dus heel lang wachten omdat zij hun fouten afwentelen op de klant.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.