BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Molena, niet te bereiken

Bijdrage door gebruiker
29-07-2024
350 keer bekeken
8 reacties

Recent een cross-body tas gekocht bij Molena. Tas is veel kleiner dan wordt getoond en zeker niet van echt leer. Veel te duur dus.
Bedrijf reageert niet op aanvraag retourformulier, of niet adequaat door in het wilde weg mailtjes te sturen die al eerder zijn verstuurd, te melden dat er een pakketje onderweg is (niet het geval). De naam die je in de aanhef (Martin, Joana, Loesje) noemt bepaalt kennelijk welke standaard mail je krijgt. Noem je ze alledrie dan krijg je willekeurig wat.

Bijna 40 euro lichter voor een prul en geen reactie.
Meer soortgelijke reacties op TrustPilot. Helaas niet eerst gekeken dan besteld.

Iemand een tip?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.