ik kreeg een tijdje geleden een brief en een mail van Hans Anders
De tekst start met:
Volgens onze gegevens heeft u dit jaar nog recht op zorgvergoeding voor uw bril!!!!!
Daarna zijn we naarhet filiaal gegaan in Gouda waar we leuk zijn geholpen en waar ons is gezegd dat we inderdaad hier recht op hebben.
Daarop hebben we besloten de bril met natuurlijk wat extra geld erbij leggen te kopen. Toffe actie van Hans en blij met mijn nieuwe bril.
Zonder deze actie had ik geen bril gekocht. Ik heb deze gekocht n.a.v.de mail die ik heb gekregen en de uitleg van de medewerker.
Ik heb een brief gekregen van Hans Anders dat mijn zorgverzekering de bril niet dekt. iets wat ze zelf juist hadden gemaild en bevestigd in de winkel.
Na een eerste herinnering heb ik gelijk een email gestuurd naar debiteuren@hansanders.nl zoals in de brief staat vermeld.
hierop heb ik geen reactie gekregen en nu 2 weken later krijg ik wederom een herinnering met de bijbehordende kreet dat ze als ik nu niet betaal er een deurwaarder bij komt en extra kosten.
1. ik heb een bezwaar geschreven
2. ik vind het een misleidende reclame en ben niet akkoord hiermee
3. ik vind dat ze op zijn minst een telefoontje of mail aan kunnen wagen.
mag ik de bril naar de winkel terug brengen en mijn geld terug eisen?
ik koop dan liever een bril bij een andere winkel.
met vriendelijke groet,
R. Heijstek