BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Mijnprivilege dreigt met boete

Bijdrage door gebruiker
11-11-2020
65 keer bekeken
3 reacties
Mijnprivilege heeft een zogenaamd Lidmaatschapsovereenkomst ik ben bezig om mijn abbonement welke tot 2022 loopt op te zeggen.
Maar nu dreigt Mijnprivilege dat ik fraude heb gepleegd en dreigt met een zogenaamde boete van duizenden euro's.

In de voorwaarde staat het volgende;
Een Privileges Lid kan slechts 1 Lidmaatschapsovereenkomst aangaan. De volgende persoonlijke gegevens zijn uniek per Privileges Lid en kunnen slechts door één Privileges Lid gebruikt worden: e-mailadres, mobiel telefoonnummer en bankrekeningnummer.

In 2015 heb ik tijdens mijn vakantie het 'gewonnen' product laten aankopen door een ander familielid omdat ikzelf niet in de gelegenheid was om de betaling binnen 10 minuten af te ronden, daarna wordt het product weer vrijgegeven in de veiling.

Omdat Mijnprivilege erg in de meewerk modus zit om mijn Lidmaatschapsovereenkomst op te zeggen heb ik eergisteren een mail ontvangen dat ik volgens de definitie van Mijnprivilege heb gefraudeerd.

Mijn vraag is dan ook meteen als het gebruik van een bankrekeningnummer op een andere naam niet toegestaan is waarom is Mijnprivilege wel overgegaan om het leveren van het desbetreffende product. Dan is de koop toch vanuit beide partijen goedgekeurd? De reden waarm ik dit vraag is omdat ik in september een product heb afgenomen welke Mijnprivilege nu weigert te leveren onder het mom van fraude en dreigt met een bedragen van duizenden euro's boete aan zogenaamde fraude en dit bedrag simpelweg inhoud en het product niet levert. Dit riekt mij erg naar chantage.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.