BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Meer klachten over Nr1 Cashback?

Bijdrage door gebruiker
16-04-2017
6 reacties
Na 4 maanden van rust ineens weer een mail nu van de Nederlandse Incasso Centrale. In opdracht van Nr1 Cashback willen ze nu ineens E 112.-- euro hebben. Dit was E 69.--. Echt hopeloos om hier van af te komen. De zogenaamde hotelbonnen nooit gekregen en al zeker 6 keer contact gezocht om te stoppen met hun mail en vervelende verzoeken om te betalen. Nu wordt gedreigd met een dagvaarding. Volgens de consumentenbond gewoon negeren. Toch is het erg vervelend allemaal. Kan KASSA hier iets aan doen om dit bedrijf (lees oplichters) te stoppen? Hier moet toch iets tegen te doen zijn?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.