Goedemiddag,
Mijn vriendin bestelt al geruime tijd haar boodschappen via de Jumbo app en normaal gesproken zonder problemen, maar afgelopen weekend heeft zij opnieuw een bestelling geplaatst met toezegging dat deze geleverd zouden worden op zaterdag 5 september... Echter wilde zij vandaag haar mandje aanvullen met extra boodschappen en bleek dat Jumbo de leverdatum ongevraagd gewijzigd heeft naar 19 september... Contact met klantenservice liep ook op niets uit, degene die mijn vriendin geholpen heeft aan de telefoon, bleef stug volhouden dat mijn vriendin dit zelf gewijzigd bleek te hebben (wat overigens NIET het geval is, immers zij heeft vandaag pas weer de app geopend om haar mandje aan te vullen!!) en dat zij niets voor haar konden betekenen... Mjn vraag: Kan en mag dit zomaar, vooral ook, omdat mijn vriendin dit via de app moest vernemen en Jumbo vooraf NIET om toestemming tot wijziging heeft gevraagd? Mijn advies in deze is dan ook niets verrassend: Laat Jumbo lekker links liggen, lui weten niet hoe ze klanten tevreden moeten houden en kennen duidelijk hun vak NIET...