Hallo,
Ik heb op 10-06-2021 twee paar gordijnen op maat besteld bij de Kwantum. Zij gaven een levertijd aan van 33-64 dagen. Ook gaven ze aan dat de order niet geannuleerd kan worden omdat het om een order op maat gaat.
Na 64 dagen waren de gordijnen nogsteeds niet geleverd. Na 70 dagen heb ik zelf maar contact opgenomen met de Kwantum. Na dagen wachten op een reactie kreeg ik te horen dat de bestelling vertraging op had gelopen (daar was ik zelf uiteraard al achter..). Ze gaven toen aan dat ze uiterlijk in week 38 bij mij thuis geleverd zouden worden.
Het is nu week 38 en ik heb er geen vertrouwen in dat ze deze week binnen komen. Als ze deze week niet binnen zijn, zou ik graag de order willen annuleren en ze ergens anders willen bestellen, omdat ik er geen vertrouwen meer in heb. Echter, gezien ze gezegd hebben dat je een order op maat niet kan annuleren, zit ik daar een beetje mee.. na zo'n ongelooflijk lange levertijd en 2x zich niet aan een door hun opgegeven levertijd gehouden te hebben zou er toch een mogelijkheid moeten zijn om alsnog de order te annuleren en het geld terugbetaald te krijgen?
Alvast bedankt.