Halverwege augustus heb ik een bestelling gedaan bij de webshop Klingel. Tijdens het bestellen werd aangegeven dat de artikelen binnen een week geleverd zouden worden. Toen ik niets ontving, stond er bij mijn bestelling dat er binnen vier weken geleverd zou worden. Na deze vier weken heb ik contact gezocht en kreeg ik het volgende antwoord:
23-09-19 11:31
We zullen het aankoopbedrag niet terugbetalen
Uw melding klopt. De artikelen moesten besteld worden, de levering is vertraagd u kunt het half december verwachten. Als u daar vragen over heeft kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. U wordt per e-mail op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling. Met vriendelijke groet, het Klingel team.'
Ik heb niet gevraagd om een retourbetaling maar zou wel graag willen weten hoe dit juridisch in elkaar zit? Kan ik de koopovereenkomst nu ontbinden of moet ik wachten tot het eind van het jaar en dan de artikelen terugsturen?
Mijn dank!