BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Lenzendoosje Mimi online Best beschadigt gloednieuwe lenzen maar Orange automation reageert niet en bol.com geeft niet thuis

Bijdrage door gebruiker
15-09-2023
11 reacties
Ze houden me al een maand aan het lijntje met dat ik moet wachten op reactie van het bedrijf via het bol.com vraag formulier. Mimi Online reageert niet op vijf berichten. Dit bedrijf opereert ook onder de naam Organge Automation Bv, beiden gevestigd op Kopheuvel 1 5685BA in Best. Besteling:Lenzendoosje rood met hartje - lenzendoosje met spiegel.https://www.bol.com/nl/nl/p/lenzendoosje-rood-met-hartje-lenzendoosje-met-spiegel/9300000152305922/

Ik heb dit bedrijf zelf ook meer dan 5 keer nog zelf gemaild via hun email adres en ook via die route nooit een reactie gekregen. Bedrijven staan niet online met een telefoonnummer.

Toen zou bol.com Mimi online gaan bellen. Nooit meer iets van gehoord.

Nu net weer contact opgenomen met bol.com na ruim een week en wordt gewoon gezegd dat bol.com niet verantwoordelijk is. Als ik vraag om een oplossing wordt de chat verbroken. Bij opnieuw starten chat wordt verbindign steeds verbroken en is er geen expert beschikbaar bij bol.com. Kortom ontmoedigignsbeleid van bol.com.

Mijn vraag is:
Kan ditzo maar?
En wat is hier tgen te doen?

Ik zit met bijna 400 euro schade doordat dit doosje aan de binnenkant van de deksel cijfers in relief heeft die over mijn lenzen hebben gekrast en dus niet meer draagbaar zijn en risico opleveren voor mijn hoornvlies. Dat kan toch niet waar zijn dat een miljoenen bedrijf als Bol.com een ondeugdelijk product mag verkopen in Nederland en geen verantwoordelijkheid neemt voor de schade?

Graag advies.











Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.