BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Lees dit als u een AMSLOD e-bike wil kopen!

Bijdrage door gebruiker
06-10-2021
120 keer bekeken
6 reacties
Beste Alyssa van de Amslod servicedesk, Zal de reparatie aanvraag vanaf de eerste tot en met de laatste melding met bijbehorend antwoorden melden bij kassa, radar, en social media. Twee maanden wachten op een reparatie voor twee fietsen vind ik te gek voor woorden. Voorstel om te laten repareren door fietsenmaker in de buurt is niet op gereageerd, terwijl wij ruim binnen de garantie periode zijn en notabene nog een extra service contract voor 149 euro per fiets bij u hebben afgesloten! Jammer dat het zo moet lopen maar dit als waarschuwing voor toekomstige kopers van AMSLOD fietsen. Met vriendelijke groet, Frans -------- Oorspronkelijk bericht -------- Onderwerp: Re: [#222735] Reparatie-aanvraag Van: amslod bv<service Aan: Cc: Geachte heer of mevrouw, ​Hartelijk dank voor uw bericht. Wegens de grote drukte kunnen wij helaas niet eerder bij u komen ter reparatie. Mocht u toch eerder geholpen worden kan dat in 1 van onze werkplaatsen. Deze hebben wij in Almere, Almelo, Apeldoorn, Roermond en Meppel. Ik zie uw reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, Alyssa Amslod servicedesk Op Wo, 29 Sep om 11:41 AM [edit bijdrage aangepast - redactie]
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.