BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klantenservice Wehkamp barslecht!!!

Bijdrage door gebruiker
19-11-2014
4 reacties
Klopt! klantenservice van wehkamp maakt heel veel fouten. 6x verzendkosten in rekening gebracht bij mij terwijl ik de gehele 6 bestellingen heb retour gestuurd en dit staat ook gewoon in mijn overzicht. Zo dom daar...
Plus ze hebben mij een bedrag van 95 euro teruggestort omdat ik teveel had overgemaakt maar die hebben ze er weer bij gezet. Ik word er zo moe van en dan nog heel brutaal reageren door een ene Trijntje (mag geen verdere achternaam noemen ... helaas), maar nog steeds vast blijven houden aan haar overzicht waar tal van bovengenoemde fouten in staan.. Nou ik ben al 17 jaar klant en ben er klaar mee, wil het niet meer zijn, want dit is al zo vaak gebeurd bij mij...
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.