Mijn echtgenote heeft op 5 april jl. een Lukas zomer Zwembroek voor Heren gekocht bij het internetbedrijf Sara Lara mode.
Nadien hebben we tot 2 x het verkeerde model zwembroek ontvangen, telkens na vele weken wachttijd.
We ontvingen in meerdere e-mails in verschillende bewoordingen hun excuses voor de foute zendingen en beloofden dat de juiste zwembroek zou worden toegestuurd.
Ik neem het internetbedrijf vooral erg kwalijk dat schriftelijk excuses, schuldbetuigingen en waardering van ons geduld en begrip worden MISbruikt daardoor ons vertrouwen wordt geschaad.
Vorige week maandag stuurde ik hen de opdracht om het door ons betaalde bedrag á € 34,95 terug te storten op onze rekening .
We zijn nog steeds in afwachting van de terugbetaling en het retournering adres voor beide foute zendingen.
Graag wil ik onze negatieve ervaring met dit internetbedrijf onder uw aandacht brengen om te voorkomen dat meer mensen de dupe worden.