BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klacht over woonsquare

Bijdrage door gebruiker
02-02-2016
2 reacties
8 jaar geleden heb ik bij woonsquare 'n hoekbank gekocht, deze ging na 1,5 jaar kapot. Ik mocht voor 2,3 van het aankoopbedrag van de 1ste 'n ander bankstel uitzoeken, deze ging na 'n half jaar kapot. Na veel gedoe mocht ik 'n bankstel uitzoeken voor het aankoopbedrag van de 1ste. De verkoper verzekerde mij dat deze zeker 12 jaar mee zou gaan. Inmiddels ben ik 5 jaar verder en dit bankstel vertoont overal scheuren en de vering komt omhoog. Dit is niet normaal. Woonsquare wil 'n .monteur langs laten komen maar dan moet ik 90 euro voorrijkosten betalen. Dit vindt ik niet normaal gezien de situatie.
Wat kan ik hier aan doen? Zo ga je niet met mensen om.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.