BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klacht over Wonderbox, gemaakte reservering bleek het restaurant niet mee te doe

Bijdrage door gebruiker
25-01-2023
57 keer bekeken
5 reacties
Ik heb een Wonderbox cadeaukaart gekregen en had bij het restaurant De Poort van Ässen gereserveerd. Bij aankomst bleek dit restaurant helemaal niet mee te doen met Wonderbox. Dus mijn 50 euro is gewoon ergens gebleven. Ik kan deze ook niet meer omwisselen bij wonderbox, aangezien zij in hun voorwaarden aangeven dat ik dan bij de Poort van Assen moet aankloppen. Maar deze kunnen mijn code helemaal niet scannen, dus waar is mijn tegoed gebleven? Ik heb ook al geprobeerd om telefonisch contact op te nemen met Wonderbox. Maar deze geven niet thuis. Krijg een bandje.......
Wat een waardeloos bedrijf is dit zeg. Kunnen jullie misschien iets voor mij betekenen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.