BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klacht over Bol.com en BATE BVBA

Bijdrage door gebruiker
19-10-2017
7 reacties

Onze dochter zag een camera voor een bedrag van € 65,00 (adviesprijs € 88,95) op de website van Bol.com. Met de door haar bij elkaar verzamelde verjaardag centjes had ze precies genoeg om deze camera te kunnen kopen.

Bij ontvangst van de camera hebben wij de factuur direct betaald. Bij een controle achteraf bleek de factuur echter voor een bedrag te zijn van € 88,95 in plaats van de € 65,00. Er is dus een bedrag te veel betaald van € 23,95.

Hierover meerdere malen contact opgenomen met Bol.com en de leverancier van de camera BATE BVBA. Ondanks dat het bedrag van € 65,00 nog steeds op de site staat weigeren beide partijen het te veel betaalde bedrag terug te storten. Met een zeer verdrietige dochter omdat zij nu weet dat er onterecht te veel voor de camera is betaald.

In onze ogen is hier sprake van MISLEIDING en OPLICHTING en willen we vervolg klanten dan ook waarschuwen voor de misleidende praktijken van Bol.com en BATE BVBA. Een gewaarschuwd mens telt immers voor twee.

De benodigde vervolg artikelen bestellen we voortaan op een andere site dan van Bol.com.

SLECHTE SERVICE BOL.COM!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.