BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kapot bed

Bijdrage door gebruiker
12-06-2019
10 reacties
problemen met gekocht bed:

eind 2017 heb ik een bed gekocht aximatras boxspring verana 140x200 +/- 600euro. Feburarie 2018is het bed geleverd en alles was top geen wolkje aan de lucht.

eind November 2018 begon er in het midden van de topper een kuil te ontstaan. kuil zakt door naar de ondermatrassen(ik weeg voor de mensen+/- 85 en ik slaap alleen op het bed)ik heb dewinkel gebelden als antwoord kreeg ik'' matras vaker draaien''.Febuari 2019 nog is bebeld hier over ,maar ze gingen er even overleggen wat er mee gingen doen. begin Maart dit jaar nog isgemailt, dat op het bed gewoon niet meer te slapen valt, omdat je gewoon in een kuil licht. ook al ga je aan de rand van het matras liggen dan eindig je s'morgens toch in de kuil + je word s'morgens wakker met een zere rug en dat er echt axi ondernomen moest worden.dit heb ik aan de mevrouw netjes uitgelegd, en ik zou door de manager terug mailtworden wat ze er aan gingen doen. in de mail stond: als het bedrijf een KEER in de buurt was kwamen ze langs. begin vorige maand Meiheb ik het bedrijf nog maar is gemailt, dat ik het allemaal veelste lang vind duren en dat ik als een stuk strond behandelt word. kreeg ik als antwoord. dat de kuil door oneigenlijk gebruik van me bed onstaan was en dat hierop geen gerantie zat, maar ze konden nieuwe matrassen komen plaatsen of ze konden komen kijken en dan oneigenlijk gebruik vaststellen. ik heb gekozen om nieuwe matrassen te komen plaatsen omdat ik er echt helemaal klaar mee ben. ik heb ze gezegd dat ze de tijd kregen tot eind Mei, ook deze maand is nu voorbij en als nog geen vervolg axi door dit K*T bedijf. ikwil graag weten wat me rechten zijn, ik ben helemaal klaar met die winkel.... WAT KAN IK HET BESTE DOEN...ik wil het als een volwasse mens proberen op te lossen zonder poespas. Maar dit bedrijf maakt het onmogelijk. op de site van hun staat TOPservice maar alles behalve dit. nu weet ik dat er eerder op hun site ook een dit soort bericht als revieuw is gegeven maar deze was al snel weg gehaald. . ik sta op het punt om rechtsbijstand in te schakelen.
toen ik het bed gekocht had zat er 5jaar gerantie op het bed is er nog een mogelijkheid om me geld terug te krijgen??? tevensdenk ik,dat als het zelfde merk topper terug komt, ben ik bang dat ik het zelfde liedje over een paar maanden weer heb.Ik heb veel geduld, maar dit raakt nu echt op.

hopelijk kunnen jullie mij wat advies geven.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.