BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kapot artikel

Bijdrage door gebruiker
06-07-2018
12 reacties
kopen we vandaag 2 nieuwe stoelen,bij vrijbuiter in roden. is er een van kapot. bellen mag ik zelf komen ruilen ( voor mij 3 kwartier rijden) of op eigen kosten terug sturen en dan pas sturen zij een nieuwe. als dit nou de 1e keer was a la maar een paar weken terug kon ik ook al heen en weer omdat ik 2 de zelfde exemplaren van de acsi boeken in mijn pakket had en deel 2 dus miste. slechte serves dus bij vrijbuiter. Ik vind dit niet normaal, ik vind dat zij op eigen kosten de stoel moeten ruilen , of een ander compensatie , wat vinden jullie?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.