BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kan Hello Fresh geld vragen voor niet geleverde goederen?

Bijdrage door gebruiker
28-09-2025
3007 keer bekeken
15 reacties

Vorige week was ik vergeten dat Hello Fresh op woensdag zou leveren, ik zat bij een thuiswedstrijd van AZ. Daardoor hoorde ik ook het telefoontje van de bezorger niet. De volgende dag belde ik na mijn werk Hello Fresh van wat er nu ging gebeuren. De klantenservice zei dat ik niet op tijdhad gereageerd want ze hadden een email gestuurd dat ik voor half 10 moest reageren. Nu dus geen boodschappen en geld kwijt.

Het mailtje bleek in de spambox te zitten. Als ze een sms of whatsapp bericht hadden gestuurd of de bezorger had wat ingesproken over de te volgen stappen, dan hadden ze in mijn ogen hun best gedaan om contact op te nemen. Zo gaat dat in ieder geval bij Picnic, daar kun je dan de volgernde dag de boodschappen bij het depot ophalen. Mag Hello Fresh dit zomaar doen?

Delen:

Reageer

Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.