Ik heb enige tijd geleden 2 dure tafels aangeschaft van het merk Richmond bij de zaak Ada Wonen (die hadden een snelle levertijd). Dit is voor het gemak telefonisch gedaan, omdat we precies wisten wat we wilden. Vervolgens hebben ze via Whatsapp een foto van de voorkant van een handgeschreven bon verstuurd, waarop staat dat ik heb aanbetaald. Voor de levering heb ik zoals telefonisch afgesproken was het volledige bedrag afbetaald en is er bezorgd. Echter is er tijdens de bezorging of erna nooit de volledige bon meegegeven (danwel fysiek of digitaal). Ik heb vervolgens meerdere malen gebeld en gemaild, maar de zaak weigert om de bon te geven. Ik heb deze nodig omdat er wat vloeistof op de salontafel is gekomen en dit vlekken heeft veroorzaakt. Al snel na aankoop is dit gebeurd en we hadden direct schoongemaakt zoals het merk heeft voorgeschreven. De winkel weigert zelf dat ze er iets mee gaan doen, omdat ze zeggen dat het geen productiefout is. Ik wil het echter melden bij de verzekering, maar de winkel zegt dat ze over zijn gegaan naar een nieuw systeem waarbij ze handgeschreven bonnen die langer dan een jaar zijn gemaakt hebben vernietigd. Het enige wat ik nu heb is een foto van de voorkant van een handgeschreven bon, waar ook geen bonnummer o.i.d. op staat (en alleen staat dat ik heb aanbetaald). De winkel geeft aan dat ze binnen een jaar alle klantgegevens moeten vernietigen. Waar heb ik recht op in deze situatie? Alvast dank voor de terugkoppeling. Mvg, Koray
Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.