Hey,
Ik heb 30april via cameonederland een bestelling geplaatst, en betaald via ideal. Ik heb hier niks meer over gehoord... Ik heb 9mei een mailtje gestuurdom te vragen naar de status van de bestelling. Daarna even kort op internet op naam cameo nederland gezocht, blijkt een frauduleuze webshop te zijn. Kan ik mij ergens op beroepen en mijn geld terug vorderen??
Ik hoor het graag en alvast bedankt!!