Ik ben helaas ook in zee gegaan met Garcinia Garbogiabio, gelukkig redelijk snel de automatische leveringen kunnen stoppen.
In de facturen sturen ze een link mee om via ideal te betalen, en nu begint het spelletje van aanmaningen. Ik heb uiteraard aan mijn verplichtingen voldaan, krijg nu 21 juni een aanmaning op een factuur die ik 9 april al betaald heb. Ga nooit met ze in zee telefonisch onbereikbaar op terug bel verzoeken krijg je geen reactie enz. het zijn pure oplichters je kan de pillen als wil in de winkel 10 keer goedkoper kopen.
Voor mij een goede les, ik trap hier nooit meer in.