Rond 8 maart een Seatback besteld bij tvartikelen.nl. Betaald maar nooit ontvangen. Contact gehad. Ze geven medewerking met een klacht in te dienen bij post.nl maar geen reactie van post.nl.
voor de rest wordt gemeld dat het niet zijn (tvartikelen.nl) probleem is.
wat nu?