BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ik heb heb van Bralex een defecte zaklamp ontvangen met afterpay

Bijdrage door gebruiker
13-01-2017
Reageer
Ik heb een zaklamp besteld bij de firma Bralex Webshops op basis van afterpay. De zaklamp is echter niet goed/defect. Een mail gestuurd, gee reactie. Telefoonnummer van de website gebeld (max € 17,50) maar niemand gesproken. De factuur heb ik inmiddels wel ontvangen maar wil ik niet betalen. kan dit? Als ik het product terugstuur heb ik natuurlijk helemaal niets meer als bewijs. Beste Kassa, wat te doen?

Dank alvast

Hans Meiboom
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.