Ik heb in maart 2016, een smartwatch bij MiniInTheBox besteld, maar heb deze nooit ontvangen, ik moest toen hoge verzendkosten betalen en dat wilde ik niet, was mij van te voren niet bekend, ik bedoel de hoge verzendkosten, anders had ik nooit deze bestelling geplaatst. Ik ben aan deze bestelling € 53,81 kwijt. Hoe krijg ik mijn geld terug, heeft iemand ook te maken gehad met 'miniinthebox'? Ik heb ze zoveel keren gemaild, maar geen reactie, volgens mij zitten zij in het buitenland.