BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ik heb artikelen geretourneerd bij de Wehkamp, daarvan was een artikel maar als geretourneerd geregistreerd. Twee weken later krijg ik een bericht dat ik voor een van de artikelen nog moet be

Bijdrage door gebruiker
05-08-2020
2 reacties
Mijn correspondentie met de Wehkamp:

Zojuist heb ik voor de tweede keer aan de telefoon gezeten met uw collega over een bestelling die ik gedaan heb op 28 juni jongstleden. Op 2 juli heb ik een retourmelding aangemeld voor de trui en de zwarte leren jas. Deze items zijn tegelijktijdig teruggestuurd en heb ik in dezelfde doos teruggestuurd. Op 18 juli kreeg ik een herinnering dat ik mijn rekening nog open stond. Tot mijn verbazing stond het leren jack hier nog tussen, dus heb ik op 24 juli contact opgenomen met jullie klantenservice. Uw medewerker heeft dit item daarna als geretourneerd aangegeven en ik heb daarna de overige kosten overgemaakt. Later heb ik ook een melding gekregen dat het jack op 25 juli ontvangen is. Hiermee dacht ik ook dat deze bestelling afgerond was. Mijn woede is echter ontstaan toen ik vanochtend een bericht kreeg dat mijn retournering van het jack niet geaccepteerd wordt. Dit is ruim 1,5 week later nadat jullie de retournering verwerkt hebben en zelfs ruim een maand later na de terugzending van mijn kant. Ik heb direct contact met jullie opgenomen, maar uw collega vertelde mij dat dit een "hij zei/zij zei" verhaal is, dat het jack naar mij teruggestuurd wordt en ik hiervoor moet betalen. Ik ben het hier absoluut niet mee eens en ik ben werkelijk waar woest. Het feit dat ik de artikelen netjes in mijn slaapkamer gepast heb, er verder niks mee gedaan heb en alles in originele staat teruggestuurd heb, is het eerste waar ik verbaasd over ben. Daarnaast heb ik beide artikelen tegelijktijdig teruggestuurd. Dat het jack niet door jullie begin juli geregistreerd als geretourneerd is mijns inziens een fout. Ruim een maand later komen jullie met een foto waar er kruimels (???!!) in de zakken zitten en vermelden jullie dat de kaartjes eraf geknipt zijn. Wat er in de tussentijd van de retournering van begin juli en de foto die gemaakt is van vandaag (5 augustus) kan ik niet zien en heb ik geen invloed op. Ik meen dat hier de fout is opgetreden. Ik zal de terugzending naar mij daarom ook niet accepteren en ben ook zeker niet van plan om voor dit artikel te betalen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.