BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ik heb 2 items besteld op de Lidl webshop - netjes betaald maar niets gekregen

Bijdrage door gebruiker
14-04-2025
716 keer bekeken
6 reacties

Ik heb in December 2024 op de website van de Lidl een kettingzaag en een compressor besteld - die waren in de aanbieding als overgebleven items, Ik heb netjes betaald en ook de bevestiging ontvangen met ordernummers dus leek alles prima in orde. Maar ondanks diverse mails van mij naar Lidl - wordt nergens op gereageerd en heb ik nu nog steeds niets ontvangen. Mijn bank (ING)wil/kan het door mij betaalde bedrag niet retour boeken zegt men. Dus blijft mij weinig anders over dan jullie om advies te vragen. Groet Peter van Amelsvoort.

Delen:

Reageer

Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.