op woensdag 19 juli heb ik een aanal t-shirts besteld bij 4XLWebshop, dezelfde dag betaald nadat er na een uur al een aanmaning was gestuurd. Sindsdien is het stil en dient de bestelling nog immer geleverd te worden. Gebeld maar telefonisch niet bereikbaar, gemaild maar geen antwoord, contact met de klachtenservice opgenomen en een automatisch gegenereerd mailtje zegt dat men binnen twee dagen zal antwoorden...niet dus!!