BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ideal-betalingen via Mollie.

Bijdrage door gebruiker
15-03-2021
1932 keer bekeken
20 reacties
Mijn schoondochter heeft een aantal keren via internet wat besteld. De Ideal-betaling liep via Mollie. Na verloop van tijd nog steeds niets ontvangen, dus maar even kijken op de betreffende site. Deze is dus niet meer te vinden. Daarom contact opgenomen met mollie.com om te kijken of ze haar geld weer terug kan krijgen. Dit is dus niet mogelijk en wij moeten zelf contact opnemen met de begunstigde. Daar zij aangeeft dat dit niet mogelijk is, stuurtMollie een maail naar de begustigde om contact met haar op te nemen. Ook krijgt zij een email adres, waar zij een mail naar toe kan sturen. Deze mail gestuurd, maar er komt (eigenlijk vanzelfsprekend) geen enkele reactie op. Na het bekijken van de diverse transacties blijkt het geld steeds te worden overgemaakt op hetzelfde rekeningnummer (NL51 DEUT 0265 2624 61), maar steeds met een andere naam. Op de site van Mollie staan we reviews, maar dat zijn allemaal positieve (er worden ook wel betalingen gedaan die wel goed gaan). De personen worden uitgenodigd om een review te plaatsen. Zelf een review plaatsen, lukt dus niet. Ook heb ik al eens chat-contact gehad met Mollie, maar zodra je een lastige vraag stelt, wordt de chatsessie afgebroken en heb je ineens meer dan 20 wachtenden voor je. Is het misschien mogelijk dat Kassa hier eens in gaat duiken en het een en ander aan de kaak gaat stellen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.