
In december 2023 heb ik een bestelling geplaatst en een week later geretourneerd. Netjes afgegeven bij het plaatselijke postkantoor binnen de retour termijn, met het label dat je kunt downloaden op hun website.
Het pakket is echter kwijt geraakt, vandaag de dag staat de informatie nogsteeds op 'bezorgtijd onbekend'. Na talloze mailtjes en belletjes weigert ici Paris mij te helpen. Ook na het aanleveren van het verzendbewijsje en contact met het postpunt. Zij vinden dat ik dit zelf maar moet uitzoeken met PostNL.
postNL geeft aan dat ik geen klant van hun ben, dat is ici Paris. Zij kopen de retour labels in, daar heb ik niet voor betaald. ICI paris moet dus contact opnemen met PostNL, maar weigeren dit.
We zijn inmiddels 5 maanden verder en ik heb nogsteeds mijn terugbetaling van bijna 250 euro niet gehad. Dit gaat voor mij om best veel geld en ik weet ook echt niet meer wat ik hier nog aan kan doen. Beide partijen gooien de deur voor mijn neus dicht.
Heeft iemand een idee?