BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hygienekoning

Bijdrage door gebruiker
13-05-2021
9 reacties
Ik heb een bestelling voor mondkapjes gedaan bij hygienekoning. Een eerdere bestelling kwam wel gewoon aan, maar dit keer laat de levering al ruim 3 weken op zich wachten en krijg ik moeilijk contact. Er is mij meermaals iets beloofd, dat telkens niet wordt nagekomen. Inmiddels heeft de levering voor mij geen zin meer (Ik had de mondkapjes vóór een bepaalde datum nodig). Op mijn vraag om geld terug krijg ik een reactie dat mijn mail onbestelbaar was.

Hebben meerdere mensen dit probleem met ze?

Vr. Gr. Suzanne
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.